Under huvudkudden

Fascinerades en gång i tiden av en man som berättade att han vaknade på morgonen och hade ett musikstycke inom sig.
Jag blev förundrad. Så häftigt!
Nu har det hänt mig flera gånger och jag älskar det.
Men musiken går ur mig bara det att jag börjar nunna på den. Tänkte kanske köpa mig en form av bandspelare så jag kan spela in den på en gång. Då ska jag sova med bandspelaren under huvudkudden!
Inatt ska jag drömma musiken tillbaka.

Jag undrar om det finns en enda människa på denna jord som är 100% ärlig?
Tror fan inte det.
Inte ens jag som hatar dom som ljuger kan sitta och säga att jag är aldrig ljuger.
Fan ta mig, och alla andra.

xoxo

(Grattis på födelsedagen A)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback