Söndag

Det är dagar som denna som är svårast. Att ett datum kan frustrera mig? I morgon är det den 8:de mars, vilket bara säger mig EN sak. IRRI asså.. Hörde nyss ett intro också som var på Trance Energy 2008. Det introt hade han som väckarklocka på sin mobil.. så jag har hört den i 3 år, nästan varje morgon. Fick ont i bröstet när jag hörde den nu. Skit samma. En annan sak. Det sägs ju att hunden är människans bästa vän, och för mig stämmer det. När jag bäddade upp min säng nyss så föll ett tuggben ut ur täcket. Jag kände ömhet och värme, började se fram emot morgonen när han hoppar upp i min säng och försöker väcka mig. Frukosten när han sitter vid min stol och tigger. Förmiddagsrundan när han drar sin lilla nos längs marken. Så här kan jag hålla på i timmar, nu ska jag försöka sova. Tänk att ett djur kan ge så mycket genom att bara finnas!




BIG KISS!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback