Den rätta

Jag har hört att den rätta finns för alla, minst en iaf, och när man träffat honom "vet man". "Du vet" säger dom. Den här känslan att "få veta" är tydligen obeskrivlig, alla som varit med om den vet hur det känns! Ungefär som att resa till New York, röka marijuana eller att få ett eget barn. Det måste upplevas för att man ska veta.
Skillnaden här är också att de flesta av oss som inte "har vetat" vi tror heller inte på det här med den rätta. Eller vi kan inte tro på det, inte vi som tappat hoppet i alla fall.

Nej, jag tror inte på horoskop, jag tror inte på någon gud, jag tror inte på spåkärringar. Och jag tror inte på Den Rätta.






Råkade du kika in på min blogg, och vara den rätta? Släng iväg en kommentar så hör jag av mig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback