Måndag bara

Vilken härlig dröm. Kanske inte hela drömmen, men bitar av den.
Weiooo.
Men den är förstås skyddad av sekretess, så jag kommer inte att skriva ner den.

KILLAR SOM TJEJER kan må fruktansvärt jävla dåligt. Hur hjälper man dem, oss ?
Eller ska allting flyta på tills någon förstör sitt liv eller tar sitt liv ?
Det räcker inte bara med att skänka pengar till Haiti och tycka att man är en god människa och att ens egen skit börjar lukta lite godare.
Alla människor på hemmaplan med ångest då...?
Världen är inte riktigt frisk!

Önskar att jag inte var så jävla spontan ibland, att jag tog det lite piano och inte gör det som faller mig in på en gång. Tänka efter före.

Tack och hej för en trevlig grej.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback