Drömmer

Det känns som om någonting saknas i mitt liv och det känns som om jag behöver något mera, men jag vet inte vad det är.
Någonting bara för jag behöver en förändring.
Jag vill att någonting nytt ska hända, jag behöver det.
Jag drömmer om att jag tar dykar lektioner och vill ha arbete på en djurpark bland delfiner, jag drömmer att jag dyker ner i havet för att se koraller och för att dyka ner bland hajar och alla andra djur som finns i havet.
Men jag drömmer också om att jag faktiskt vill gå den här utbildningen och det vill jag, men att jag liksom vill så mycket mer med mitt liv än så.
Jag drömmer om allting som jag är kapabel till att göra och allting som jag vill göra.
Sanningen är att jag måste börja göra det också!

Jag drömmer om dig också ibland.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback