Gjort illa handen och skaffat IPHONE 3GS

Satan i gatan vad jag känner mig död. Vaknade ganska nyss. Mår piss som vanligt på mornarna. Men helvete vad skönt det var att sova ut lite iaf. Har gått upp kvart i fyra varje jävla morgon nu på senare tid.

Igår när jag sprang till jobbet kl fem på morgonen så vurpade jag och gjorde illa handen. Idag har jag jätte ont. Ringde och väckte mamma och grät som ett spädbarn när jag låg där på makren. Orkade inte resa mig upp. Klockan var ju fem och jag börjar fem.
Det är ju sånt där man verkligen inte pallar på morgonen. Hela dagen blir ju sabbad pga det!
Sen efter jobbet drog jag och Pauline till Kista centrum. Jag skaffade mig en IPHONE. Trodde jag skulle få fett med ångest.. men de har jag inte. Det känns asbra och jag längtar som fan tills jag får den!
Ska bli kul att pilla med den.

Skulle sitta fint med en 20-minutare. Känner mig lika blek som en döende. Titta inte på mig för då blir du bländad och kanske t o m blind, typ.

Nu ska jag duscha!

XOXO

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback