Tunga dagar

Dagarna går förbi, och det räcker inte längre med att bara tänka "jag ska".
Jag gör som alltid och väntar tills sista minuten, men fram tills dess slöar jag gärna.
Men nu börjar paniken sprida sig..

Jag är så trött på att folk hela tiden måste söka efter bekräftelse.
Varför är vi människor så egoistiska? Varför ska vi övertyga andra om att vi själva är bättre?
Jag förstår inte varför det har blivit såhär?!
Ibland vill jag bara kunna åka iväg någon annan stans.
Åka helt spontant till tex. Spanien, och bara få vara. Fatta fett skönt? Bara få existera och njuta av livet för en sekund. Bara slippa alla dessa jävla krav..

Nej, nu måste jag nog sova. Blev en lång kväll efter jobbet. Men det var en trevlig kväll! Drog en 20-minutare med Christoffer.. HAHA de kan låta helt fel men jag menar att vi solade i 20 minuter :)
Sen drog jag, Christoffer, Kicki och Josefine till nytorp donken och tog en fika. Sen helt plötsligt var vi i uppsala. Men fråga mig inte hur.
Jag fick köra hem för Josefine hade inte med sig sitt körkort.

Jag har en fråga:
HUR JÄVLA LÅNG TID SKA DET BEHÖVA TA EGENTLIGEN?!?!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: kicki

haha, jag är rädd, är du??

Postat av: Lajna

hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback