Långholmen

Igår hade vi assmiddag och lite lek på Långholmen. Vi hade det sjukt kul!
Vi var uppdelade i två "ligor" och så fick vi ha på oss randiga tröjjor samt fångmössor. Vi fick följa instruktioner och lösa endel klurigheter för att hitta så många "fånflås" som möjligt.. Våran liga blev dock looserligan =(













Men maten var iallafall supderduper god. Och jag blev riktigt mätt och belåten!

Idag sken solen så härligt in i driveluckan, de var helt underbart. Jag stod där och kisade. Himmlen var klarblå.

Jag är förbannat trött men bara för att vara trotsig så är jag vaken ändå. Vadå, man kan väl inte gå och lägga sig kl nio? Klart som fan att man kan, men jag väntar ju på något gott, så jag ser nog fan till att stanna uppe ett tag till. Yes.

Jag är så uttråkad på mänskligheten. Människan gör mig bara irreterad och oskön. Jag skulle vilja flytta ut i regnskogen och bo ensam i en liten trädkoja där jag kunde sitta och spana på olika crazy djur. Iallafall ett tag. Inte hela livet liksom. Jag skulle behöva en karl att ha sexy time med sen, annars blir det lite för trist. Men hajja vad skönt att göra nått sånt totalt omvänt. Bara TJOFF.. så är man borta från denna tråkiga vardag som går i samma mönster hela tiden.

Hej då hej då mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: isabelle

"Jag skulle vilja flytta ut i regnskogen och bo ensam i en liten trädkoja där jag kunde sitta och spana på olika crazy djur" dagens bästa. :D

´kul blogg.

Postat av: juicy

hahaha cp..

kom och bo med mig! i min djungel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback