Den 17 februari 2010, onsdag, snart torsdag.

Jag sitter med en kopp varm choklad och en snus i käften iklädd i mina randiga strumpbyxor som hänger ocharmigt i röven. Det är onsdag idag och jag har jobbat hela dagen. Började kl 05.00. Var inte så uppskattat efter 3½ timmars sömn! Snart är det onsdag för när jag slukat i mig chokladen ska jag ta mig en dusch och sen lägga mig och kolla tv.. så får man hoppas på att jag somnar för natten då. Börjar 05.00 i morgon också så det kan väl inte vara för tidigt att lägga sig nu? Vad ska jag annars göra? Alla jobbar ju nu.. fan. Jag vill ha en bra, tjock bok att läsa.

Jag har typ skottat halva kina rent från snö idag. Fett tungt. Men fett skönt. Jag blev svettig som en gris. Kan ju vara en bra sak att göra när man inte har råd med gymkort!

Har ni någongång försökt lära en gamal hund sitta? Don't. Jag försöker och försöker men det går bara inte. Det här med internet alltså.. äldre människor och internet! Jag vet inte, men vissa har det skit enkelt och hajjar skiten med en gång medans andra aldrig lyckas hajja!
Kan du söka på "Cane Corso" (en hund ras). OOOJDÅÅ, vad otroligt att det fanns så mycket om de! HAHA.. internet.. vissa föddes igår!
Klicka för klickandets skull och sen inte hajja varför sidan inte uppdateras. VVV och varför händer det ingenting? Snälla rara söta, det ska vara www.OMG.se, och jag trodde att jag var bra på att lära ut men jag märker att det är omöjligt och jag är nog inte pedagogisk nog.

Ciao, Bella.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: juicy

hahahahahahhahahaha jag bajsar på mig av skratt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback