Livet är rätt.. vitt?

Det är snöstorm ute. IGEN. Jag var så lycklig i december när det kom massvis med vita små snökristaller, de till och med förgyllde julafton för första gången på många år, men nu är det för fan snart mars och det slutar inte snöa. Det slutar inte snöa! Det är SNÖSTORM och ska komma upp till 40 cm till här inatt. Jag orkar inte.

Shit, tiden bara rinner iväg. Jag har jobbat idag. Började kl 08.00 och gick hem 12.00 för vi hade för mycket personal. Jag ska jobba i morgon också 08.00 - 17.00 så det var okej att jag gick hem, behöver inte ha dåligt samvete då liksom!

Det heter lördagsmys, inte fredags mys!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback